<3

Trots en avramling imorse är jag supernöjd med alla hästarna idag <3 Man får komma ihåg att de faktiskt är en bibishingst på 3 år hihi :)

Lorden gick fin fint idag så de gjorde mig glad :) Tortellini red jag lite självständigt idag fast Jessica va i ridhuset och han va superfin, älskar den hästen, så himla maffig <3

Jag och Viccis va på runsten på fm. med Jessica och Marielle för dom skulle träna för KG - superintressant :D

På kvällen va de markarbetsträning för Collina, hon kändes lugn och harmonisk och jag fick en rätt så good feeling över passet idag så de gjorde ju att smajlbanden åkte upp lite extra även om jag vart lite frustrerad ett par ggr men då finns Jessica där breve för att hjälpa och vips så funkar de igen hihi :) Fö. tyckte hon att idag va bland de finaste hon sett av Collina sen vi kom :) :)

Från de ena till de andra så blev jag ännu mer intresserad av att betäcka med Hamilton idag när jag hörde att han trots sin storlek lämnar stora avkommor :)  Är ju bra med tanke på Collinas size även om jag inte vill ha ngn boutahäst haha :P Är ju bara kolla på 1-åringen ute hos oss, han är efter Hamilton och han är gaanska stor trots att hans mamma inte är mer än 160 i manken :)

Nää nu får de va färdigbabblat för idag :P

Tortellini <3 får avsluta dagens inlägg <3


Btw, har lite idétorka när de gäller inlägg i bloggen så peppra på med förslag :)


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hmm, du skulle ju kunna skriva om din utrustning? Eller ett inlägg om hur du fick Collina? "Utvärdering" (mer som info) om alla hästarna du rider? :) Bara några förslag ^^

2010-04-21 @ 19:59:45
URL: http://swars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0