Bara 2 st

Tog lite sovmorgon imorse, lr aa jag tänkte ta de iaf tills en viss person, nämner inga namn men hon börjar på J och slutar på osse fick för sig att ringa mig och påminna om våran brunch idag :P

Iaf så blir de stallet på em idag, åker ut vid 16.30 men gör inget för har bara Juve att rida idag och sen Collina också som bara ska gå lite lätt lösgörande i ridhuset för att fortsätta lite på de vi tränade på träningen igår :)

Intressant va? ;)
Nu ska jag typ fixa mig så ska vi dra sen!

Ikväll kommer de upp en inlägg med bilder på en av världens absoluft tuffaste ponnyer som tyvärr inte finns längre. Ngn som kan gissa vilken? Ledtråd är att om ni kikar på min header va som står där så kanske ni kan lista ut de ;)

Tjingeling  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0