Feeling sick

Usch på idag. Har mått sjukt dåligt hela dagen + huvudvärk, inge roligt alls. Hade sett fram emot träningen med Collina och uteritten på Juventus men ställde in träningen med Jessica och red ut med Collina ist runt delar av golfbanan i de superfina vädret :) Kände att jag inte ville träna när jag mådde som jag gjorde, hade skert bara blivit pannkaka av allt, ville inte riskera att hamna i fight med Collina.

Skulle se hur de kändes efter ridturen på Collina så skulle vi bestämma om jag skulle rida Juventus lr inte men va fortf dålig och Jessica antog de så Juventus fick gå i skritten ist men såg ut att va ganska nöjd med de iofs :)

Imorn har jag lite fler hästar att rida iaf, nästan alla tror jag :)

Btw, är de ngn som vill följa med och fota/filma hoppträningen på fredag 17.00 ? (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0