Hemma efter 2 dagars jobb

Aa jag sov ju över på jobbet i förrgår och ville inte åka hem igår så jag sov kvar tills idag också haha :P Hur många vill sova kvar på sitt jobb liksom förutom jag? xD I'm lovin' it <3

Jessica tävlade med It's True igår så va med henne till Södertörn :) Träffade Astrid där också, länge sen så de va trevligt :) Hon startade nämligen Livinio i samma klass som Jessica och It'si :)
Igår red jag även Tortellini för första gng, stora hingsten och han va så jäkla maffig, jävlar vilken power :O redan helt förälskad i han, inte bara ridmässigtutan han är sååå go också, som en stor nallebjörn även om han kan hingsta sig då och då och han är så himla snygg <3
Red honom idag också, gick toppenbra, red honom för både Marielle och Jessica :)

Imorn ska jag rida 2 av 3-årshingstarna och kanske Fiddellini också och sen ska jag va med i första markarbetsgruppen med Juvetus och i den andra gruppen med Collina :D Så många pållar att rida imorn, kommer va helt död efter de :P

Har varit en jättego tjej och provjobbat hos oss i några dagar nu som heter Viccis och idag vart hon anställd :D Vi är verkligen så sjukt lika hon och jag, har toppenkul ihop med henne så känns kanonbra :D Hon kommer tillbaka på torsdag och då för att stanna :) :)

Jävlar va vi 2 har tjockat oss sen igår kväll haha, först åt vi pizza, sen chips + dipp och cola och lite godis och idag har vi smällt i oss B&J glass xD Satt fint vill jag lova ;) Inte ens ångest som jag alltid får annars, så jävla mkt so jag rör på mig kände jag att jag va värd de :)

Nu ska jag snart gå och knoppa så jag orkar upp imorn, börjar iofs inte så tidigt men ändå. Marielle bestämde att 11.30 ska jag sitta på första hästen :P


Natti natti allihop och hoppas ni har haft en kanonhelg för de har jag haft iaf :)


Kommentarer
Postat av: Viccis

Haha, dagarna har varit bäääst :) Kommer snart tillbaka vettu, då blir det livat igen :D PUSSSSS

2010-04-12 @ 22:05:12
Postat av: Emma

Ryktlådan kom idag, och den var suuuperfin!!! :D Ville bara tacka så hemskt mycket! :D /Emma

2010-04-13 @ 21:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0