Krach bom bang

Aa vi hade lite oflyt på träningen idag jag och lilla C. Hon trampade snett precis innan avstampet så hon fick med sig både hinderstöd och bommar och skrapade upp sin söta lilla mule lite men hon kom snabbt på fötter igen och jag höll mig kvar så man får väl säga att de gick bra :) Men första krachen är ju alltid otäck såklart..

Har lite filmer på hästarna från idag så ska slänga upp dom ikväll om jag orkar annars blir de imorn :)
Är nämligen fortf kvar i stallet, sover här med Viccis idag igen, ingen lust att åka hem faktiskt.
Har lite hästar att rida imorn, Juventus, Tortellini och Collina :) Sen blir de sova här i stallet igen imorn kväll, börjar jobba 8.30 på söndag.

Hörs om en stund förhoppningsvis, kiss kiss bang bang ♥


Kommentarer
Postat av: Anki

Oj då. vilken tur att ni inte skadade er värre. Jag måste ju erkänna att jag är lite avis på ditt hästliv just nu. Hoppas att vi ses snart kramis mamma Anki

2010-04-17 @ 16:58:10
URL: http://linastraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0