Läsarfråga

Fråga: Varför hoppar du så mkt på dina hästar?

Svar: För de första så har jag bara en häst och de är Collina och hon går markarbete en dag i veckan och hoppas en dag i veckan. Har hoppat henne 2 dagar i rad nu eftersom de har vart hoppkurs hos oss nu i påsk. Skulle inte kalla de mkt direkt.
Sen har jag flera andra hästar som jag rider i stallet eftersom jag jobbar som beridare på Nolinge. Just nu håller vi på och hoppar in en av 5-åringarna och sen provhoppade jag en av våra nya hästar igår.

Så, hoppas du fick svar på din fråga ;)


Kommentarer
Postat av: Maja

Orka sånna som måste bry sig om allt -.- Det du hoppar är ju normalt liksom.

2010-04-09 @ 21:32:29
URL: http://horsiemaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0