Livet <3

Hade en jävligt svårslagen dag igår i stallet. Red först ut på Collina, hade graman för första gng på henne och hon va så jääävla fin att rida, inge studs ute och hetsa ivägi galoppen lr ngt sånt och jag behövde knappt använda gramanen, fina fina häst <3 Visserligen red vi lite vilse så ist för en tur på ca 30 min som jag hade tänkt innan markarbetsträningen så vart de drygt 1,5 timme haha så hon fick gå in efter de, vart alltså ingen träning efter de :P

I 2a gruppen red jag Juventus och Daniel red Masta :) Juventus va så fiin alltså jag hade kunnat rida hela livet, tror aldrig jag haft sån feeling  när jag ridit  hela mitt liv, riiiktig ridning och då är ändå han bara 5 och inte så jätteutbildad om man säger så. Så helt plötsligt ropar Jessica till Daniel, "Daniel, look att Åsa and Juventus, look att that horse, ooh just look att him" Va så jävla underbart, duktiga killen <3

Red även Lord och Risini igår och båda va jättefina :) Dock va dom lite trötta båda 2 men de gör inget :) Risini är nog inne i en liten växtperiod så är säkert därför och Lord har ju sina långa ben att hålla reda på så han fick lite soppatorsk på slutet ^^

Idag vet jag inte riktigt vilka mer jag ska rida än Collina och Juventus. Ska rida markarbete på Collina för Jessica och så ska jag rida ut på Juventus :)


Slänger upp lite bilder från dom senaste dagarna

Jag & Edward


Viccis <3


Lord


Juventus (
han har inte sådär långa öron på riktigt xD )


Tingeling


Kommentarer
Postat av: Isabel

Varför har du spänt fast hästen med ett grimskaft längst upp och ett längst ner? Förstår inte poängen? Aldig sett innan! :)

2010-04-15 @ 23:44:00
URL: http://lotusblomman.webblogg.se/
Postat av: Elin

Ganska onödig kommentar Isabel.. Stör det dig att hon har satt en uppe och en nere eller?

2010-04-16 @ 14:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0