Om gårdagen

Sorry att jag inte han skriva mer igår men så kan de bli ibland :)

Ja som sagt då så har vi Pay&Jump ute hos oss på Nolinge på söndag så jag och Collina ska va med, jätteroligt !

Bella va med mig ut i stallet igår, trimmade Collina lite i ridhuset och tog några språng på typ 60 cm, gick förvånansvärt bra :D Bella har inte ridit sen hon sålde sin häst typ för över 1 år sen så hon fick rida Collina lite, hoppade till och med hihi :D

Bella & Collina igår


Nää nu har jag inte tid att blogga mer, måste gå hem till mig fort som faan och fixa mig, är nämligen hemma hos Bella nu och ska möta pappa vid stallet vid 13.00 så hej så länge !

Juste, glöm inte att idag är sista dagen att va med i tävlingen, drar en vinnare imorn kväll !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0