Sjuk häst

Gick upp till ridhuset med Collina igår kväll för att tömköra henne men hon va inte sig sj, ville inte framåt och såg allmänt hängig ut så gick in efter bara 15 min med henne och hann inte ens ta av henne gjorden innan hon la sig ner. Collina ligger ALDRIG ner i stallet lr så när de är folk där och dom får ggr hon gjort de har vart när hon haft kolik. De va de som hände igår, lr aa kolikkänningar iaf lr kanske ngt med blindtarmen.
Höll på ganska länge iaf, gjorde allt man ska göra, pratade även till och från med vet. i telefon. Efter jag vart uppe och gått i ridhuset med henne för 2a gng så la hon sig bara ner, hon va så himla trött stackarn. Så länge hon ligger ner, utan att rulla så är de ok, för hon är nog ganska trött sa vet. Så jag satt bara hos henne i boxen på slutet av kvällen. Underbara Viccis höll mig sällskap också och kom med mat till mig :') <3 Valde att sova kvar på Nolinge då jag inte ville lämna Collina så jag ställde alarmet på ringning 1 gng i timmen fram tills imorse så gick jag ner och kollade till henne och de va ingen fara under natten och idag va hon pigg och glad i hagen så de känns jätteskönt.

Min lilla bebis <3









Man ser verkligen att hon är sjuk, snuttan <3


Kommentarer
Postat av: Sara Catharina Sanderfors

Tråkigt! men skönt att hon är okej! =) Man blir verkligen skakis!

Postat av: sofie

Usch då, stackars sötis :( <3

2010-04-22 @ 23:58:52
URL: http://orlysofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0