Sleepy

Har inte ens kommit iväg till stallet än, usch. Gock och tog en powernap och ställde alarmet på luren men de ringde aldrig så jag vaknade upp 7 min efter att mitt tåg gått - kuuuul

Så blir att ta tåget som går vid 20 och åka ut men blir så sent att åka hem så sover över på Nolinge inatt. Första gng så blir bra att prova på de, kommer ju sova där sen när jag ska jobba morgon dagen efter så slipper jag åka så tidigt hemmifrån, skönt :)

Nu ska jag packa iordning mig lite så jag kan sticka sen.

Blir nog ingen uppdatering förens jag är hemma imorn em/kväll för skulle ner till centrum och hämta ut mitt mobila bredband nyss men de va stäng :( Kul att efter att ha bott i huddinge i 17 år så vet jag fortf inte att centrum stänger 16 på helger - braaa där


Tjillevippen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0