Sliten.se

Usch idag är jag sjukt sliten känner jag. Stallet mellan 14 - 20. Hann med att rida 4 hästar, först hoppträning med Collina som gick kalas, suuuperfin sista rundan, hoppade bana på 110 - 120 :D

Juventus - Han hoppade räcke för första gng idag - sååå duktig :D
Risini - Han va superduperfin, inget bus lr ngt alls bara lullade på, fin bebis <3
Lord - Skötte sg kanon, 3 gng han blir riden så vi va väääldigt imponerade av honom idag, jättekul :D

Blir så glad när alla hästarna är så duktiga!! Jättekul att man verkligen känner skillnad på dom från gng till gng :')

Juventus igår, sötnos <3



Kommentarer
Postat av: orlysofie

Har du ingen film på CC från idag? Vore kul att se henne på lite "höjder"!! Ringer dig imorn hjärtat <3

2010-04-09 @ 22:16:35
URL: http://orlysofie.blogg.se/
Postat av: Matilda

Om jag kommer ihåg rätt så läste jag förut för riktigt längesen på din blogg eller bdb (kmr inte ihåg) att du hade hittat ett snyggt träns men det fanns bara i islandsstorlek. Köpte du det? Och om du gjorde det, hur var det i storleken? :)

2010-04-09 @ 22:40:21
URL: http://swars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0