Tävlingssugen

De bara kryper i kroppen på mig när jag kollar filmer på folk som tävlat i helgen, jag vill också nuuuuu!

Är galet taggad alltså :P Collina sköter sig alltid nästintill exemplariskt när vi har vart borta och tävlat så ska bli riktigt kul att få komma ut på lokala med henne och se va vi kan prestera :) Ska rycka tag i Marielle ngn dag så jag kan skriva gröna kortet också så är de bara tuta och köra sen :D
Ska även börja träna för fälttävlanskortet som ska tas snart också :) :) Så måste ut och börja galoppera och träna på tempot för uppridningen, hittat en perfekt slinga nere vid Karlslund att rida på :D Jessica har fixat en mentor till mig inom fälttävlan också, så himla toppen att få lära sig av ngn riktigt erfaren så ser verkligen fram emot de :)

Nu väntar jag på att Jessica ska plocka upp mig med hästbussen som hon vart och besiktat sen blir de raka vägen till jobbet :) Ska rida ut på Collina i de superfina vädret sen vet jag inte vilka mer jag ska rida idag än så länge.

Collina innan markarbetsträning för  några dagar sen :)







Ser ni att matchningsnörden nr 1 har olika färg på benlindorna och schabraket? ;O AIK-färger dessutom (fast är fatiskt ljuuusgula lindor) men de är Nolinges färger så jaja, ser de på de sättet ist (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0