Tisdag

Puh idag är jag bra trött, ridit 4 hästar + målat hela  morgonen hemma i vardagsrummet.

Red först Risini, 3-åringen som jag red igår. Första gng han galopperade med ryttare på ryggen idag :D Han va sååå himla duktig och fin, helt kär i han <3

Sen va de dags för Lord, också en 3-åring men bra mkt större än Risini men de gick också jättebra och även första gng för han att galoppera under ryttare :D

Häst nr 3 på schemat va Juventus, 5-åringen som jag också red igår. Red markarbete på honom och de gick verkligen över förväntan, vi håller på att hoppa in honom nu :D

Sista hästen va en av ponnyerna, 33an heter han haha så gulligt. Tog även några skutt med honom och de gick jättebra! Tog ett par bilder på han när jag ridit klart men hinner inte slänga in dom nu för måste gå och lägga mig.

Imorn ska jag ä n t l i g e n ta mitt gröna kort för den 23/5 ska jag tydligen visa Lord på 3-årstesten :O :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0