Trött.se

Känner mig lika trött som en av gnuerna efter att dom sprang för livet i lejonkungen när Moufasa dog

Åkte ju ut till stallet i torsdags och kom hem för första gng idag, jobb, jobb, jobb från tidig morgon till kväll men roligt har vi iaf även om de ät rungt ibland.

Igår red jag Tortellini för Marielle och sen red jag Juvenus sj i ridhuset, han är fö. till salu för den som är intresserad, skicka en kommentar för annonslänken. Kanske inte borde skriva de här, vill ju inte att han ska åka :P :'( Den som köper han kommer få en sån fantastiskt fin och härlig vän- fina gosiga nallebjörnen <3
Collina linade jag lite på utebanan, ingen skada efter crashen i fredags iaf tack och lov :)

Vurpade med moppen idag när jag skulle ner till ridskolan och luncha med Viccis, jävla joggare - idiot!!!! Hört talas om vägregler lr?! Har iaf fått hyffsat koll på hur man växlar med den nu iaf (a)

Collina fick vila idag, hade fullt upp med att mocka idag samt storstäda ena sadelkammaren, fint blev de vill jag lova :) Känner fortf. av nerven som antagligen kommit i kläm efter crashen i fredags så lite av den anledningen som hon fick stå idag också.

Ska försöka hitta ork till att slänga upp filmerna ikväll som jag lovade häromdagen, håll utkik :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0