23 - Liiite piggare

Tack och lov känner jag mig lite piggare nu, efter nästan 3 dagars sängliggande. Ska åka ut till pållplutt snart, kanske man kan samla ork till att skritta ut monstret en sväng iaf, vi får se hur de blir :)

Måsta åka och köpa kontrakt här ngn dag också och fylla i egna punker va som ska gälla, började skriva ner allt jag kom på för ett par veckor sen faktiskt, tycker jag va ganska smart :)

Tänkte slänga upp lite täcken här i bloggen om en stund, har en del som ska säljas, några av mina bloggläsare som behöver täcken i 135/145 ? :)

En dag är de du och jag igen <3


Kommentarer
Postat av: Jennie

tänker på dig, hoppas det blir bra :)

2010-08-08 @ 17:11:54
URL: http://jenniiie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0