Nu har hon åkt, kl 10.50 lastade jag henne, gav henne en kram, pussade henne, bad henne sköta sig och sa att jag älskade henne innan vi sa hej då. Tårarna kom medsamma jag knäppte fast henne i transporten, kände redan då av den enorma saknaden hon skulle lämna efter sig. Jag håller tummarna för att allt blir bra för henne nu.

Kl 13.00 ringde Rosanna och berättade att dom hade kommit fram och allt har gått bra, hon hade precis gått ut i hagen när hon ringde mig.

Så ja jag antar att detta är sista inlägget här, bloggen kommer finnas kvar men utan uppdatering antagligen.
Tack alla som läst och fått mig att fortsätta den här bloggen, NI som stöttat mig genom detta val.

Tack & hej, leverpastej
 

2 sista bilderna på oss, iaf för en tid framöver




I  ♥  Y O U


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0