Inte så hästlöst trots allt

Nää de verkar inte så trots att Collina åker om några veckor :) Alla är så himla gulliga och säger att jag är så välkommen så att rida deras pållar, gulliga ni är allihop. För inte kan jag klara mig utan hästarna heeeelt heller :P

Hade fö. en urmysig tur på min stressboll idag, undan gick de och de va sååå härligt, skrittade ut med Jessica på Stella först och sen joggade jag runt golfbanorna. Släppte Collina fullt ut på vägen hem, vet inte vem som njöt mest :') De är nog de jag kommer sakna allra mest, dom snabba härliga galopperna på henne <3 självklart också alla ggr jag bara suttit inne hos henne i boxen och bara tittat på henne, känt total lycka över att hon faktiskt är min <3

Att ha häst har verkligen både sina för och nackdelar, precis som allt annat i livet. Men hon kommer få de sååå himla bra hos familjen Erikssonn, är helt övertygad om de :) Kändes rätt redan från början. Mamma och jag ska nog åka dit ngn dag nästa vecka, kolla in hur mitt hjärsta ska få bo :)


Vill passa på att tacka alla som stöttar mig så mkt i de här, tack <3 Ni andra, med era anonyma kommentarer orkar jag inte ens bry mig om, tänker inte ens publicera de ni skriver, de är jobbigt nog som de är och at ni inte tar hänsyn till de visar bara vilka känslokalla svin ni är, tragiskt nog.


Nää sova nu, natti  ♥


Kommentarer
Postat av: nellie

du kan komma och rida min bebis oxå åsa :D det skulle vara skit kul! Antingen så kan du rida dressyr och hoppa på banan eller så tar jag en annan häst i stallet så kan vi rida ut tsm :)) puss

2010-08-13 @ 12:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0