Svar på tal

Frida: Kan du inte skriva varför du ska låna ut henne helt istället för en halv fodervärd?

Svar: Förstår inte riktigt frågan men jo visst kan jag de, jag kommer inte ha råd helt enkelt, de är den största anledningen. Just nu har jag råd men i vinter där ngn gng kommer de bli tufft. Men de är inte den enda anledningen, jag måste börja spara pengar till mitt körkort som jag äntligen får ta i dec, lr aa jag får lagligt börja övningsköra då iaf så ska kämpa som faan för att fixa de. Måste hitta ett jobb snart också, har ju haft arbetsträning nu ganska länge. Med tanke på hur svårt de är att få jobb i dagsläget, oavsett om du har utbildning lr inte så måste jag kuna ta de jobb som jag kan hitta i princip och har jag då både lägenheten och Collina att betala för varje mån så blir jag beroende av en ganska saftig lön för att de ska kunna gå runt ekonomiskt. Håller även på att renovera min lägenhet och har massor kvar så de kostar ju också tyvärr, som allting annat. Därför ska hon ut på foder i minst 1 år nu. Hoppas de dög som svar.


Kommentarer
Postat av: amanda den bästa

du klarar det häär!! jag och mamma och lina vet det :) loove u <3

2010-08-05 @ 14:47:36
Postat av: Anonym

jaha okej då förstår jag, jo duger mycket bra som svar. Blev lite chockad eftersom du jobbade i stall och sen skulle hon lånas ut. Förstår mycket väl att det känns jobbigt som fan men 1 år går ganska fort och vad jag förstått är du la rätt tuff med tanke på alla motgångar du haft och klarat dej ur dom :)

2010-08-05 @ 21:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0