Hej igen !

Tänkte börja med att svara på en fråga jag fick i förra inlägget

Anonym
Jobbar du fortfarande i stallet du hade henne?

Svar: Nej de gör jag inte eftersom jag valde att ta en paus från hästarna helt och hållet, de va ju en av anledningarna till att Collina skulle ut på foder.

Jag har iaf pratat lite snabbt med Rosanna om att gästblogga och de ville hon jättegärna :D Dock åkte hon till Gambia imorse och ska va där i 2 veckor men hon lovade att hoppa in här och skriva lite och lägga upp bilder/filmer när hon kommer hem igen så ni kan få se :)

Sålänge kan jag bjuda på en ny bild på Collina som jag fick idag :)


PUSS & KRAM

Kommentarer
Postat av: Ida

kul att du forf uppdaterar lite! Och att hon ville gäst blogga;) Men kommer du ta tbx collina sen (om ett år ) eller ska dom köpa henne? :)

2010-12-02 @ 19:55:40
Postat av: Ida

När kommer hon börja gästblogga? ;)

2010-12-14 @ 21:30:54
Postat av: Linn

När kommer ho börja gästblogga?? ;)

2010-12-23 @ 16:25:22
Postat av: nellie

så söt häst du har

2011-01-03 @ 16:56:48
URL: http://gladenellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0