Bildbomb

Ja eftersom jag är lite öm i baken efter min 'Anja vurpa' igår haha så fick de bli lite longering bara för Collinas del. Mest för att hon skulle få bralla av sig lite energi, vart ju inte så mkt ridning efter avramligen igår.

Innan vi for till stallet va vi och handlade lite. Fyndade ett par ridbyxor för 160 kr :) Ingen riktig skoning på dom utan de ser bara ut så men tyckte dom va helt ok faktiskt, går ju att lalla runt med i stallet iaf och ha när man studsar runt barbacka ^^ Sen vart de typ 2 kg hästgodis också för de va så billig, äpple och morotsmak. Collina har aldrig vart särskilt förtjust i hästgodis förut men helt plötsligt är de väldigt mumsigt :D

Ingen är om dig du betyder allt för mig


Du är den som jag vill ha, tänker på dig varje dag


Jag minns varje stund sen första gng som vi sågs


Ridbyxorna


Kommentarer
Postat av: fridan

hehe :P fina bilder på pållan din! :D



min kalle är RÄDD för hästgodis :P

2010-02-19 @ 22:01:03
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0