Missförstånd = inget stall idag

Så typiskt alltså, mamma, pappa och jag misstod varandra rejält ang. stallet idag

Både mamma och pappa jobbar idag vilket betyder att jag måste passa lillebror och hunden. Pappa lämnade inte Marcus på fritids för han trodde jag skulle till stallet på em. för han trodde mamma skulle jobba kort dag. Så de blir inget stall idag :( Så nu får de bli så att pappa får åka och hämta sadeln i stallet efter jobbet för den måste ju jag och mamma ha med oss imorn och vi hinner inte hämta den imorn bitti innan vi åker till sthlm.

Sånna här dagar är jag glad att jag har Collina helinackorderad så hon iaf får komma in och ut i hagen, får mat och får mockat i boxen. Men hatar att ha sagt till henne 'vi ses imorn' och så blir de inte så. Speciellt eftersom jag vet att hon är lite nedstämd när jag inte är ute och söker massa uppmärksamhet från alla andra i sallet osm går förbi. Min lilla plutt <3

Jag älskar dig så jävla mkt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0