Veckans blogg !

Jag är med och tävlar hos Tanja i veckans blogg :)


Kommentarer
Postat av: Anna Bergman

Hej ! Ramlade in på din blogg för ett par månader sedan då jag är uppfödare till russet "Ville". Hoppas verkligen ditt knä läkte i somras!



Nu lästa jag av en tillfällighet att du lånat en häst kallad SESSAN förr som hade problem med benen. Nu är det så att jag har lånat en SESSAN ( svhbl, sto, fux uppifrån Gävle. Rel nyss hemkommen från Gamla fodervärden. Jag har haft henne i knappt 8v, bara skrittat och nu har hon preblem med benen.....Givetvis har äg ALDRIG sett ngt sådant. Skulle jättegärn akomma i kontakt med dig föra tt få veta om det kan vara samma Sessan..Hör gäran av dig! Och tack för två väldigt underhållande bloggar!

mvh Anna

2010-02-27 @ 10:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0