Fodervärd sökes



Efter mycket och noga övervägande har jag beslutat mig för att lämna ut mitt hjärta på foder. Jag letar efter dig som är duktig och orädd och inte backar för hästar med eget humör och motor. Collina är ett fullblodssto f. 02 e. Island Reef och ca 154 cm i mkh. Tränas regelundet i både hoppning och dressyr (LB/LB) Dock inte tävlad mer än CR då jag inte har haft möjlighet. Hon är en tjej som har lite egna åsikter om hur allt ska gå till men ett riktigt lejonhjärta att pyssla med. Ser helst att hon inte hamnar allt för långt bort då hon ligger mig så varmt och hjärtat och jag vill kunna hälsa på henne ibland. Verkar de intressant så tveka inte att höra av dig, finns otroligt mycket att berätta om denna lilla tjej. Ej till ridskola lr ryttare under 18 år. Är du under 18 ser jag gärna att du har hästkunniga föräldrar som kan höra av sig. Första kontakt sker via mail. Collina står uppstallad i grödinge, sthlm.

Film: http://www.youtube.com/user/fillihoe#p/a/u/0/AagJ-FeGLdA


Kommentarer
Postat av: E M I L I A - Ryttareeoponnie

hon finns inte kvar idag va?

2011-11-15 @ 17:25:42
URL: http://ryttareeochponnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0