Freeedag tjoohooo

Gud va skönt med fredag, visst de är sommar men alla är ju inte lediga bara för de och fredag är liksom alltid fredag lr hur? :D Men de är IMORN de smäller, LIDA COUNTRY FESTIVAL - love it <3

Nu ska jag iaf bege mig till stallet för att rida skrittarbete på pållan, blev inget av med de igår då jag inte mådde helt toppen så red bort mot lida och galopperade henne ordentligt ist, på rakorna och även uppför monsterbacken, askul hade vi :D

Nää nu ska jag upp till Krister och dricka kaffe :D Efter de blir de ett besök på banken, faan jag är där varje dag typ xD Va gör jag nere på banken måntro? ;) Sen full fart mot stallet!
Hoppas vi ses på festivalen imorn :D

Btw, ska ringa upp en ny ev. medryttare idag också, hoppas hoppas !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0