Hej hopp

Inte blivit så mkt bloggande senaste dagarna, jobba ganska mkt och när jag inte gjort de har jag passat på att sola, bada och träffa vännerna osv. så bloggen har hamnat lite utanför :)

Va tänkt att jag skulle med Jessica och tävla i sundsvall nu ons - sön men lyckas inte hitta ngn som kunde ta Collina lör + sön så jag blir hemma och jobbar kvar på gården med Andrea ist så får Kati åka med ist för mig. Såg verkligen fram emot att åka så de känns lite surt men aa så är de ibland :/ Som Jessica sa, kommer ju fler tävlingar så :)

Lite jobbigt med Collina just nu, känner ingen direkt motivation i ridningen som de är nu och de är trist som faan. Fortsätter svara på mail ang. medryttare men aa jag vet inte, känns inte som att ngn låter vidare vettig förutom 2 st som jag pratat med nu så vi får väl se om jag tar ut dom så dom får provrida.

Nu ska jag iaf byta om från bikini till vanliga kläder och sticka till stallet, blir nog en uteritt på lilltjejen, ett pass på banan lockar inte särskilt mkt tyvärr......... hoppas de vänder snart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0