Lång solig dag

Jobbat idag, började 9 men försov mig så kom dit vid 11.... Trodde att eftersom bussarna går varje halvtimme nu så gör dom även de på mornarna men sjääälvklart gjorde dom inte de :@

Vi drog till uttran och badade typ på en gng jag, Jessica, Andrea, Kati och så lilla Melwin :) Så jääävla skönt !! Dock har jag bränt mig å¨axlarna och lite på min snygga röv men de va de värt så skönt som vi hade de <3
Efter 3 timmar va de dags att dra hem, lagade hagar och sen red jag Colis, hon har gått på lite halvfart nu senaste veckan så skrittade och joggade henne bara på banan, hon fick skritta och trava över lite upphöjda bommar också, tyckte hon va väldans roligt :P Red på hacket idag fast med mina vanliga tyglar och jävlar vilken skillnad, när jag rider med dom andra så känns de som att dom töjs och jag har ingen som hlst kontrol men nu med mina vanliga gick de super, hon kändes jättemuk och va otroligt sammarbetsvillig trots värmen, lilla snutt :')

Hur ska jag kunna släppa dig? <3




Kommentarer
Postat av: Lina Renstrom

Ni ar sa fin a tillsammans! Vad meaner du med det sista? :( <3

2010-07-07 @ 22:35:24
URL: http://linastraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0