Många svar

Aa svar från annonsen bara ramlar in, hur månag som helst. Känns verkligen jobbigt som faan men jag ahr bestämt mig nu, de blir bäst såhär. Flera av dom som hört av sig låter riktigt bra faktiskt så jag håller tummarna. Tänkte försöka dra igång med provridningarna under helgen lr efter.

Kommer börja lite smått på mitt gamla jobb nu också, va inne och hälsade på där idag och sen gick ett gäng av oss ut och käkade på kungsholmen, supertrevligt :)

Kommer sälja av de mesta av hästsakerna när Collina åker. Både utrustning till häst och ryttare så säg till om de är ngt spec. ni är ute efter :) Kommer lägga upp allt så småningom i en bloppis här i ett och samma inlägg.


Kommentarer
Postat av: madde

Jag behöver massor av grejer :) Nova bett,pelham (tredelat),och täcken,men du har väl bara 135? Shabrak är alltid kul att ha :)



Förstår att det är jobbigt.. Om du bli ridsugen är kan du komma Rosenbacka och rida :)

Kram

2010-07-28 @ 00:06:06
Postat av: louise

har du swarowski pannband?

2010-07-29 @ 08:32:04
Postat av: jessica gustafsson

hoppas du hittar någon bra till henne!! :)

Vad ska du sälja för jag ska köpa stor häst så behöver lite grejer, skicka gärna PM eller nått på bilddagboken och skriv va du har för jag behöver det mesta ;) haha <3

2010-07-29 @ 14:58:36
URL: http://jezzzz@bdb

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0