Provridning

Aa idag ( lördag ) kommer första tjejen och provrider Collina, känns riktigt tungt i hjärtat.. sen imorn kommer en annan och sen även på ons + tors

Red ut på henne idag, hon va jättefin, red bort mot Lida och runt, joggade och galopperade massor. Lät henne spränggaloppera en bit hem, va lika mkt för min sinnesfrid som hennes, vi både behövde de. Tårarna bara rann helt hejdlöst :'( Jag kommer sakna de som faan, en snabb galopp på henne är de enda som får alla problem att försvinna och utan henne vet jag inte hur jag ska hantera de. Kommer sakna henne så jävla mkt.......

Jag älskar dig <3


Kan inte skriva mer nu, tårarna bara rinner och måste sova, uppdaterar mer imorn bitti innan jag sticker till stallet, ska även försöka lägga ut massor av sakerna som ska säljas, fotade allt häromdagen.


Natti !


Kommentarer
Postat av: Alexandra

ÄR det pga av tid och pengar som du lämnar ut henne? tråkigt att höra :'(

2010-07-31 @ 23:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0