Jobbelijobbat

Trots att de vart midsommar så har jag inte bara vart ute och haft roligt utan jobbat lite också, vilket iofs också är roligt men ändå :)

Hästarna skötte sig superbra igår, underbart väder också så allt va toppen!
Idag vaknade jag inte förens 17.42 haha, sliten? Jaa de vill jag lova men bara kravla sig upp ur sängen och åka till stallet och jobba, Började med att fixa allt till Collina så de va klart och tog in henne från hagen. Hon fick vila idag, hon har gått på lite halvfart nu under midsommar, hon är så seg på att återhämta sig efter alla nubbar så tyckte hon förtjänade lite vila ;) Sen red jag ut på Itsi och träffade på en superfin älgkalv som stod på åkern, avslutade med lite galopp på ridbanan. Sen dags för Stella, red en snabbis på ridbanan sen vart de att gå över sockerbitshinder med Ulla och Fiddi, osch självklart är de sååå mkt roligare att HOPPA över ist för att GÅ så jaa jag och Kati fick oss ett och annat skratt när vi ledde runt dom där i ridhuset haha :P

Från de ena till de andra så har jag fått svar på annonsen om medryttare så blir att börja med provridning i veckan ev. Känns bra men ändå jobbigt :/

Nu är de dags att sova iaf, sjuuukt trött. Hoppas alla ni hade en lika trevlig midsommar som jag hade :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0