Länge sen

Jag vet att jag inte bloggat på nästan en vecka nu, förlååååt :( Samtidigt så är ni inte så himla bra på att kommentera heller så har vl kanske inte jättelust kanske men men.

Största anledningen är att jag inte riktigt haft tid lr ork, har haft gaaanska fullt upp på sistone.

I måndags hade jag 5 hästar att motionera, longerade Fiddi och Contiq, red Ulla, Isti och Stella. I tisdags red jag Ulla, Stella, Itsi och sen Fiddi på markarbetsträningen. I onsdags red jag Itsi, Fiddi och sen Contiq för Jessica i ridhuset. Så har vart gaanska mkt hästar att rida i veckan och de har vart superroligt. Speciellt eftersom bebisgrabbarna som jag brukar rida mest är relativt nykastrerade och ska ut på bete snart så dom är jag utan tills i höst då allvaret börjar för dom :D

Igår va vi på runsten för Jessica tävlade Itsi och Contiq och hon va nolla med båda 2, hon va 8a med Itsi :)

Jag & Fiddilini 'Fiddi' Nolinge


Collina då va händer med henne? Hon har fått vila helt efter i fredags så hon har bara gått i hagen och mumsat gräs. Knde att de har hänt så mkt med henne nu utvecklingsmässigt både i kroppen och knoppen så hon fick ett välförtjänt break. Fö. fyllde hon hela 8 år igår så nu är hon officiellt vuxen :D Skrittade ut henne en sväng igår så hon fick röra lite på sig iaf :) Ska sätta igång henne igen på söndag är de tänkt för jag ska va heeelt hästledig imorn, asskönt :D Min syster tar nämligen studenten imorn så jag åker ut till min familj i stallarholmen ikväll och blir där tills på lördag kväll :)

Ikväll tänkte jag ta upp ett ämne här i bloggen som jag tycker är ganska intressant just för att alla gör så olika, nämligen sommarbete. Så kika in under kvällen :)


Kommentarer
Postat av: Lina Renström

Yääy your back ! :D <3

2010-06-11 @ 16:40:55
URL: http://linastraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0