Måndag

Stallet gick jättebra idag, supermysigt :) Va ute och red med Viccis och Tessan. Collina fick agera modig mormor åt dom hälften så gamla ( 4 år ) bebisarna Kajsa och Rynta borta vid sandtaget, ängarna och runt golfbanan, jätteduktig va hon, helt exemplarisk och visade småttingarna att de inte alls finsn ngt att va rdd för när man är ute, allt är jättekul, haha :D Hon har verkligen blivit så himla duktig min lilla tjej, är superroligt att rida ut på henne, inga dumheter lr ngt och hon rullar på så fint i både traven och galoppen - l y c k a !

Va tänkt att jag skulel rida Fiddi i ridhuset också men vi skulle släppa ihop Tellie ( fd. Lord ) och Risini i en sommarhage men den va inte riktigt hel och sen hade Tellie sönder den igen så de tog sin lilla tid att fixa de så vart sent och jag behövde åka hem så Fddi fick vila ist :)

Nu ska jag krypa ner i sängen och somna till en film så jag orkar upp imorn bitti. De är ev. träning på Runsten imorn, får se om Jessica hunnit bli frisk tills imorn bitti och orkar rida annars blir vi nog kvar hemma på gården.

Glöm inte bort att frågestunden fortf håller på! Jag svarar på alla frågor på torsdag om de kommit in tillräckligt många :)

Imorn kommer film också från när vi släppte ihop grabbarna i sommarhagen ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0