Medryttare sökes



Jag söker en duktig liten ryttare till mitt 8-åriga fullblods sto Collina. Jag känner att tiden inte riktigt räcker till och jag skulle vilja ha någon som hjälper mig att rida henne 1-2 dagar i veckan, kanske mer för att sen ev. ta henne på foder vid årsskiftet. Collina är en speciell tjej som är lite av en enmans häst och hon väljer sina ryttare och jag vill hennes bästa därför kommer jag inte ha bråttom att hitta en som kan hjälpa oss. Hon är absolut ingen nybörjar häst och jag ser att du är helst över 18 och vet vad det innebär att ha en häst. Tranas både i hoppning och dressyr varje vecka. Finns otroligt mycket mer att berätta om min lilla tjej, fler bilder och filmer kan skickas. Du bör inte va alltför lång då hon bara är lite drygt 152 cm i mkh. Collina står i grödinge med tillgång till ridhus, ridbana och otroligt fina ridvägar. Första kontakt sker vid mail. 
 

[email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0