Midsommar snart då

Ja imorn är de midsommar, shit va jag längtar :D

Missade tåget med typ 5 sek när jag skulle till stallet idag, gaanska surt vill jag lova. Tog de som gick en kvart senare iaf men ist för att sitta i tumba sen och vänta på nästa buss som skulel gå typ 1,5 timme senare så tog jag bussen till vårsta och tog en promenad sista biten, tog 22 min och sen från Karlslund efter att jag chillat på bryggan och plaskat med fötterna i vattnet en liten stund med Viccis så tog jag cykeln upp till Nolinge så lite motion har jag fått idag iaf :D Sen va mamma va snäll och hämtade mig för hon skulle lämna lite saker, fett skönt :)

Imorn då, ja innan jag kan dra iväg och fira midsommar blir de supertidig tripp till stallet, har MINST 3 hästar att rida på morgonen, vet mer exakt när Jessica ringt. Blir nog jävligt svårt för mig att hinna med bilen kl 10.30 från huddinge imorn så får nog ta mig ut på egen hand till firandet, mindre kul men så är de ibland :P

Va ska ni göra på midsommar? :)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Du kommer nog få en rolig midsommar :)

Jag själv ska fira lite med familj å nära å kära.

På kvällen blir det grillning och någon kall go öl.

Sen resten av helgen är jag hundvakt :)

Trevlig helg!

2010-06-24 @ 19:58:59
URL: http://ridtravartjejen.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jodå de blir nog toppen bra :)

Skönt att ta det lugnt istället för att göra som alla andra och supa ihjäl sig :P



Tack själv!

2010-06-24 @ 20:07:59
URL: http://ridtravartjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0