De tar sig

La fram 'klockan' idag när jag skulle rida Collina, fast 2 va bara bommar på marken och 2 st va sockerbitshinder :) De tog ett tag för henne att lugna ner sig men efter nästan 1 timme hade hon gett me sig ganska ordentligt och rullade på i en trevlig rund galopp över både bommarna och hindrena i både vänster och höger :D Lite slogs vi såklart, som vanligt men va gör de när de gick bra i slutändan? :') Nöjd med henne idag iaf, fick en riktigt bra feeling på slutet, tänkte mkt på de som Sara sa på träningen tidigare i veckan :)

Imorn tycker Sofie att jag ska rida Toto för hon har så många att rida sa hon så hon hinnrr inte med, jaja vi får väl se hur de blir med den saken ;) hahaha

På torsdag är de dags för flytt, känns verkligen både roligt och tråkigt. Kommer sakna Helmer och alla där så jäkla mkt..


Kommentarer
Postat av: Anonym

någonting säger mig att det ska inte ta en timme för en hst att lugna ner sig, hur pigg de än är.

2010-03-27 @ 17:38:54
Postat av: Sofia iaa Boström

ååååh jag skulle inte tacka nej till att få rida Toto ;D

2010-03-28 @ 16:35:50
URL: http://www.sofiaiaa.blogg.ses
Postat av: Fille - VINN EN RYKTLÅDA

anonym: va sa att de bara handlade om att hon va pigg ? och ngt säger mig att vågar man stå för de man skriver så kommenterar man inte anonymt.

2010-03-29 @ 01:38:35
URL: http://teamcc.blogg.se/
Postat av: paulina♥

va fin blogg du har! :)

2010-03-29 @ 02:36:33
URL: http://paulinabladh.blogg.se/
Postat av: Sara Catharina Sanderfors

Åsa, ett tips! Ta bort funktionen att kommentera Anonymt! =) De har jag gjort på min blogg.. på blogspot.com går det! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0