Ingen löshoppning

Vart ingen löshoppning idag då min lur råkade ut för en drunkningsolycka i toaletten imorse - RIP :'(
Så spenderade morgonen med att försöka återuppliva den men helt förgäves x'( Letar även efter kvittot för fullt så jag kan plocka ut en ny imorn, tacka faan för att man har sån jääävla bra försäkring (a)

Imorn blir de stallet tidigt på morgonen iaf sen hämtar mamma mig vid 12 när hon slutat jobbet så drar vi till min lägenhet i sthlm, för att börja tapetsera om och fixa och jag ka även jobba på tisdag så Collina får vila mån + tis !
 
Så ser de ut just nu iaf :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

50/50 halvblod/fullblod. Hur hög är hon? Jag kolla på lite av dina filmer och våra hästar verkar verkligen va stöpta i samma form :).

2010-03-13 @ 22:25:58
URL: http://hastfest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0