Läsarfråga

Är du nöjd med skydden? Jag gillar verkligen deras boots...funderar på att köpa benskydden de har, de kallar dom damasker...gillar att de skyddar och ger stöd åt kotorna...

Har alltid dessa skydd hemma i set om 4 st då dom är så billiga så går att använda dom rätt flitigt som vardagsskydd liksom :) För den otroligt minimala slanten ( 69 kr /paret ) så tycker jag dom är otroligt bra. Dock är detta bara vanliga benskydd/strykkappor/damasker och inga som skyddar kotorn på ngt speciellt sätt. Använde mina flitigt i typ 6 mån tills Collina tog en skentur utan mig in i skogen bland stockar, kvistar myrstackar mm. i somras så tåliga är dom iaf men förstår att dom inte överlevde den turen xD


Kommentarer
Postat av: Jenny

Beställer du via nätet när du handlar på Horze eller åker du till närmaste butik?

2010-04-06 @ 13:35:09
URL: http://lilatiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0