Morgonpromenad

Vill först tacka för dom uppmuntrande kommentarerna i gårdagen inlägg, värmer ska ni veta :') <3




Sov hos Sofie inatt och vi drog till stallet strax efter 6 imorse, lagom pigg med tanke på att vi somnade typ 1.30 haha >.<

Är dressyrtävlingar på helmer både lördag och söndag så ingen ridning i ridhuset med andra ord. Hade planerat att rida ut på ängarna med Collina och bara lulla och vara lite typ men de blåste storm ute och va full aktivitet på stallplanen så kände att jag inte ville utmana ödet då hon krånglat så mkt i ett par dagar nu så vi tog en promenad längs vägen ist innan jag släppte ut henne i hagen. Hon gick så snällt så och fick massa morötter och klappar under tiden :)

Nu kom jag precis hem och ska packa lite för åker till sthlm vid 12 och kommer tillbaka vid 15 imorn :)

Kommentarer
Postat av: Sofia iaa Boström

SV: Fast det där argumentet håller inte riktigt, hur många har du låtit sätta sig upp på C? Finns jätte många bra tjejer som klarar av en svår häst, man måste bara ge det en chans.. men sen förstår jag att du vill lösa problemen själv och ta tag i det själv men det var ett alternativ eftersom ni stått stilla så pass länge som du tycker.. Vi får hoppas det blir bättre när ni flyttat :) Vem vet hon kanske behöver sånt där hormonfoder? munk.. nånting heter det? hör du hört talas om det?

2010-03-20 @ 13:39:54
URL: http://sofiaiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0