Svar

De va en som skrev att vi skulle träna på lägre hinder osv. och då kan jag ju säga såhär att de 'högsta' hindret låg på typ 70 - 80 cm, rena höjdhoppningen ju, stackars Collina !
Ang. händerna så prövade jag höja dom under träningen då jag brukar ha dom alldeles för lågt ( som ni kan se i andra filmer ) så du kanske ska kolla upp lite närmare på saker och ting innan du kommenterar nästa gng ;)
Sen att hon ser okontrollerad ut. Ja hon va verkligen inte i lugnaste laget den där dagen och de syns ju, men alla har inte perfekta dagar lr hur? Skulle vilja se dig på Collina när hon hoppar runt sådär, tror jag inte du skulle va så kaxig längre :)


Kommentarer
Postat av: Sofia iaa Boström

Jag syftade inte på att du hade höga händer utan att dom var lite oroliga och flaxade lite mycket, jag förstår att hon inte är lätt och rida men du behöver inte svara så överlägset... lägger du upp filmer får man ju räkna med kritik :)

2010-03-12 @ 11:00:11
URL: http://sofiaiaa.blogg.se/
Postat av: Sofia iaa Boström

såg nu att du svarat i min blogg så jag antar att svaret i detta inlägg inte var direkt till mig..

2010-03-12 @ 11:16:12
URL: http://sofiaiaa.blogg.se/
Postat av: Therese

Ja men har du inte kontroll på henne på ett hinder som ligger på 70-80 så menar man ju att du borde sänka & öva mer LYDNAD istället ?

Spelar ingen roll om du brukar ha händerna högt eller lågt, du flaxar för mycket med dom.



Ajja lycka till med hästen:)

2010-03-12 @ 16:58:13
Postat av: Fille

bara för att du har sett en träning med henne så betyder de inte att hon alltid är så. enhäst kan va hur lydig som helst men fortf va otroligt pigg och het vid hoppning, tanken har inte slagit dig att min häst kanske älskar att hoppa, kan ju vilken idiot osm helst se! sjukt va folk kan och vet ALLT när dom sitter bakom en dataskärm - tummen upp för dig !

2010-03-12 @ 17:51:30
URL: http://teamcc.blogg.se/
Postat av: tess

fille, du behöver inte svara överlägset! :) ni är fina o gör ett toppenjobb. men ja vet hur de är med bloggar, finns alltid folk som vet bättre osv. men sånt får man räkna me när man lägger ut filmer osv.. försök se de på andra sidan istället o svara med en annan ton, de vinner du läsare på! :)



fortsätt kämpa me c, ni kommer bli super! kram

2010-03-12 @ 18:52:02
URL: http://tesskliintestam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0