Tiiiisdag

Vet. va ute hos Collina idag på fm, gav henne en till vacc. spruta samt böjprovade henne och hon gick igenom UA vilket va skönt :) Fick massa beröm för henne, fint musklad för att bara ha vart igång dom här 2 mån, trevlig häst, lite tittig och spänd men tyckte hon va fin utseendemässigt och skrattade lätt när han hörde vem hennes pappa va han ba 'Ja de syns faktiskt verkligen, hon verkar mkt trevligare dock hehe' hahaha xD

När de va klart så byggde jag och Sofie fram lite hinder så skuttade vi lite med Toto och jag satt kvar ;) :D Hon galopperar som en gunghäst alltså, fiiina hästen :)





Imorn vid 11 - 12 flyttar jag och Collina tillbaka till sthlm.
Vill tacka min familj, Sofie och hennes mamma och alla på Helmer Ridcenter för allt den här tiden, kommer sakna er alla så jävla mkt ♥


Kommentarer
Postat av: OrlySofie

:'( <3

2010-03-30 @ 22:28:53
URL: http://orlysofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0