Dressyrfjantar

Kan ju börja med att säga att de inte blir ngt 3-årstest med Lorden, vi blev bortlottade :(

Juve är så gott som såld också, hon som tittade på han idag funkade kalas med honom och vill ha han. Känns inte lika jobbigt nu iaf för jag vet att han kommer få de bra :') Men sakna han kommer jag göra ändå.. <3

Ja nu är de väl dags att vi börjar kan man kanske tycka, svårt att rida fälttävlan om man inte trimmar på dressyren kanske? (a)
Hade Jessicas ena dressyrsadel på Collina idag, jag måste tydligen lära mig sitta på rumpan :O haha (a)
Stundtals gick hon väl hyffsat men jävla fuxpissmärr hon är ibland alltså, suck :P Men men de kommer väl allt eftersom :) Ska försöka rida i den lite mer nu så jag känner hennes rörelser lite mer, va ovanligt att känna så mkt av henne hihi :D Vet inte ens om hon haft en drssyrsadel på sig förut haha xD

Checka den grymt peppade hästen innan lektionen, dressyr ÄR roligt? haha


Töööötnooos <3


Kommentarer
Postat av: Sofia iaa Boström

Det är kul med dressyr :D dock ser inte den där sadeln ut att inte ligga någe bra på henne..

2010-05-07 @ 15:12:41
URL: http://sofiaiaa.blogg.se/
Postat av: Jenny

Dressyr som är så skoj! Det är det roligaste juh! :)

Jag håller med Sofia att dressyrsadeln ser inte ut att ligga optimalt, men du kanske har en annan på G eftersom du bara lånar denna?



Tänkte fråga vart du köpt det där fina svarta schabraket? :)

2010-05-08 @ 19:02:37
URL: http://lilatiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0