Film från terrängträningen igår



Överlag är jag jättenöjd med träningen igår. Visst Collina va lite fjantig vissa tillfällen, höll även Helena med om men bortsett från ett par tillfällen så va hon helt awesome !!
Är bara mig sj jag är lite besviken på, jag hade alldeles för höga förväntningar och jag tror de gjorde ganska mkt. Jag blir så hård mot mig sj och jag är medveten om de och försöker som faan för att jobba bort de. Men missupfatta mig inte alltså för jag hade jättekul och jag är supernöjd med Collina. Tycker dock att jag sj kunde varit 'med' lite mer lr va man ska säga. Men men, övning ger färdighet :
Tycker Helena va väldigt bra som tränare, väldigt pedagogisk och lugn, löste alla komplikationer på jätetbra sätt så man förstod. Ska definitivt försöka träna terräng för henne fler ggr :)
Banan tycker jag va helt ok, lite gropigt på vissa ställen men i övrigt jättefin med mkt variation på hindrena och utrymme :)


Kommentarer
Postat av: Lina Renström

Ni är så duktiga :D Jag vill oxå ! ;) <3

2010-05-13 @ 15:02:56
URL: http://linastraningsdagbok.blogg.se/
Postat av: Sara Catharina Sanderfors

Om jag har min nuvarande galna häst i fitt till hösten kommer vi ner och joinar en träning, verkar grymt kul! =)

Postat av: Sofia iaa Boström

Vad roligt det ser ut :D

2010-05-13 @ 23:31:58
URL: http://sofiaiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0