Gårdagen

Sorry för att de inte blev ngn uppdatering igår men va alldeles för sleepy när jag kom hem

Jobbade heldag igår 7 -19 vilket gick jättebra, dagen flöt på ganska fort och de va sjukt härligt väder, liiite kvaft på fm kanske :P
Vi åkte iväg til byggmax och handlade massa plank till hagarna och efter de medans Jessica hade lektioner så red jag ut på Collina bort mot sandtaget, längs ängarna och rund golfbanan :) Hon va så jävla härlig, galopperade för de mesta i lite olika tempon, sååå fin va hon va skönt att slippa hålla i henne i galoppen HELA tiden :D Börjar bli fiinis överallt :') <3
Senare på kvällen sen red jag och Jessica ut på It'si och Stella för en skritt/klättringstur, jättemysigt :) Collina ska nog få gå den idag :)

Flyttat Collina till gräshage :)


En trött liten tårtbit <3


Kommentarer
Postat av: Nathalie

svar: jag tog det sommaren 2009 :)

2010-05-15 @ 21:49:24
URL: http://nathalielindstrom.blogg.se/
Postat av: Sara Jansson

Åh söta bilder :)



sv; Tack så mycket :D

2010-05-17 @ 22:24:38
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0