Hej igen

Alla hästarna har gått br aidag och vi har hunnit med allt som skulel göras, på rekordtid dessutom haha :) rots att jag är sjuk så har jag kämpat på riktigt bra idag :) Både It'si och Collina har fått vart ute och galopperat av sig ordentligt, precis va jag behövde idag :')

Nu ska jag tillbaka till stallet, skulle bara hem och hämta lite saker som jag behövde, jobbar även hela dagen imorn fast nere på ridskolan så ska sova i stallet ikväll igen. Datan hänger med så uppdaterar mer ikväll, kom gärna med förslag tills dess va ni vill läsa om :)

Lortgrisen i hagen idag <3


Kommentarer
Postat av: Sofia

Varför är hon lindad i hagen?

2010-05-26 @ 19:36:54
Postat av: Fille

sofia: för hon va linimentad

2010-05-26 @ 22:38:44
URL: http://teamcc.blogg.se/
Postat av: Anonym

när kommer filmerna från tävlingen upp??

2010-05-27 @ 14:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0