Host host

Usch jag är jättesjuk, hostar så mkt att de numera känns som både tarmar och muskler är trasiga. Inge roligt alls :(

Igår va vi ju iaf till Botkyrka och tävlade med Stella, Contiq och It'si. Med Its'i vann hon 120, fick en 7e placering med Contiq och en 13e placering med Stella :D
Va en jätterolig dag trots att regnet verkligen öste ner till och från men va gjorde de när man kunde kolla på så mkt fint där ;)

Longerade Collian i ridhuset när vi kom hem, lite lätt joggingarbete. Idag vilar hon och jag också för den delen, känner mig så himla kass så Sofia va snäll och tog Collina åt mig idag, tack snälla!


Bjuder på lite bilder från igår

Fina Stella


Jessica & It'si på prisutdelning


Kommentarer
Postat av: Lina Renström

Gud vad fin Stella är ;D Och krya på dig gumman :) <3

2010-05-25 @ 11:14:30
URL: http://linastraningsdagbok.blogg.se/
Postat av: Lina Renström

SV: Förmodlingen på torsdag ;)

2010-05-25 @ 11:53:21
URL: http://linastraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0