Igår och lite idag

Jobbade hela dagen igår, började med att vi åkte iväg med småhingstarna till sommarbetet, 2 hästar mindre - s k ö n t haha ;D

Bebisar on the road


Liiiingon


Lillhingst nere på betet e. Camaro M


Efter de red jag och Jessica ut på Ulla och Stella, blev en mysig skrittrunda i skogen :)
Vart lite snabba puckar sen för jag skulle ner till kalrslund och hoppträna för Marielle. Gick så sjuuukt bra, är asnöjd med både mig och Collina. Allt stämde jättebra, mot hindrena, över och efter! Avslutade med banan som låg på 1 m :) Hon va bara i ett enda hinder på träningen och de va återigen, precis som i söndags för att jag släppte henne :/ Men känns riktigt bra inför tävlingen på söndag :D

Ligger i min sng nu uppe i mitt rum på stallet och vntar på att alla hästarna ska äta upp så jag kan kasta ut dom i skritten och hagarna sen är de bara resten kvar att göra såsom mocka, fixa höpåsar, sopa osv :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0