Loveli day

Började dagen med att jobba nere på ridskolan idag, hjälpte till att hålla lektioner med Marielle för ADHD-barnen som är där varje torsdag. Gick riktigt bra trots att alla som känner mig vet att jag inte är ngn barnmänniska :P Impad av mig sj, 2a gng jag hjälper till med dom faktiskt. Vuxenpoäng!! ;)
Va mys att få umgås lite med Viccis också, blir inte lika mkt nu som förut tyvärr trots att vi är så nära varandra hela tiden men de ska vi ändra på :)

Fick mitt gröna kort idag också som tack för hjälpen av Marielle så nu ska de bara lösas ryttarlicens för min del sen jävlar ska jag och Collina ut och tävla på RIKTIGT :D Men innan de är dags för ngn lokal tävling ska vi va med på Pay&Jump på Karlslund på lördag, ska hoppa 90 cm :) Sen nästa helg, den 30e är de Karlskundmästerskapen också, askul och då blir de nog att hoppa 90 - 1 m tror jag för min och Collinas del, är inte jag som bestämmer höjden då utan de bstäms utefter va man kan typ lr ngt sånt, hajjade inte riktigt :P Ska bli askul iaf :D

Efter att jag va klar nere på ridskolan cyklade jag upp till Nolinge. red först ut med Jessica i skogen, hon på Stella och jag på It'si. Red klätterslingan och de va hur mysigt som helst, svalt och skönt där inne bland träden :)
Sen va de Collinas tur och hon fick gå samma slinga. Red dock vilse för vi stötte på en älg, trodde Collinas hjärta skulle explodera så som de slog haha xD Vände direkt och red då lite vilse så va ute 1 timme och skrittade och klättrade ist för 30 min ^^ Skillat som faan måste jag säga xD

Bjuder på lite bilder från ridturen på Collina <3









Kommentarer
Postat av: Lina Renström

Åhh äntligen Fille har du kortet :D Wiiie :D <3

2010-05-22 @ 15:45:45
URL: http://linastraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0