Nyskodd pålla + bilder

Collina fick äntligen på sig nya dojjor idag ( lr aa igår egentligen då kl är efter 00.00 nu haha ) Är jättenöjd med Lottas jobb trots att Collina inte va den lättaste, de är hon väl iofs nästan aldrig :P Inte dum på ngt sätt men hon blir så himla lätt frustrerad och tålamod va ngt Collina utan tvekan föddes utan kan jag ju säga, oavsett va de gäller haha xD Men efter att ha tuggat i sig 2 kg hö samtidigt så va hon klar och hon vart jättefin i fötterna, mkt jämnare än hon va innan :)

Longerade henne en snabbis på kvällen men hon ömmade lite då i traven i fram men inte så konstigt att hon fortf gjorde de eftersom hon vart utan framsko sen i torsdags :P Men efter en hel serie bock och backutsparkar i både höger och vänster galopp ( fick faan inte ner henne i trav ) så va de ingen fara sen :) Hon hade så otroligt mkt energi som bara flög åt alla håll så släppte henne lös i ridhuset i ca 15 min så hon fick busa av sig där inne vilket va lika uppskattat som vanligt om inte mer :D Hon är så sjukt rolig att kolla på när hon springer runt och busar haha xD Hade velat filma men luren va död så blev inget av med de tyvärr.
Är de ngt som ni skulle vilja se lr, när hon busar runt sj i ridhuset? :P

Förutom de så har dagen mest bestått av coaching med Jessica, va superskönt och känns grymt bra nu efteråt :) Så imorn tar vi nya tag och kör på :D


Bjuder på lite bilder från igår på Collina :)

Sötaste hjärtat


Mitt charmtroll <3


Liten Colis som lipar åt stora Musse som är bakom 'lås och bom' haha


Vältränat ass :D


Imorn tänkte jag slänga upp lite bilder på stallet och gården så ni får se hur 'vi bor' så håll utkik !


Kommentarer
Postat av: Sofia iaa Boström

ja jag vill se när hon springer lös i ridhuset :D

2010-05-04 @ 00:50:55
URL: http://sofiaiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0