Onsdag

Sov nere hos Vicckis på ridskolan igår, hade ingen lust att åka hem och ville umgås lite med henne eftersom hon åker hem till avesta idag och inte kommer tillbaka förens på söndag :/

Inte sovit mer än max 10 min inatt, bara hostat, hostat, blödit näsblod och hostat lite mer. Sen de blandat med lite andra saker som hänt. Ska snart upp och jobba, mår alldeles för dåligt för de egentligen men känner att jag måste upp och krama min älskade häst lite för ingen tröstar som hon. Har lovat Jessica också att hjälpa henne rida ut och galoppera av hästarna och vem vet, en galopp på It'si kanske hjälper? :') Tänkte be Jessica ha dressyrlektion för mig och Collina idag men känner att de nog inte är ngn bra idé så blir ut att galoppera på henne också, låta allt få rinna av mig bara.. Ingen bra dag alls idag, hoppas de känns lite lättare sen.

Förlåt för deppigt inlägg

Kan tillägga också att Collina gick sjukt fint på markarbetet igår, va jättenöjd med både henne och med min ridning <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0