Tillbaka till stallet


Kom hem för 1 timme sen, mamma hämtad eupp mig i stallet. Ska strax åka tillbaka till stallet för ska sova där, fast nere hos Viccis på Karlslund, roligare med sällskap :) Jobbar imorn, börjar 7 så bättre att sova i stallet då så slipper jag åka så himla tidigt hemifrån.

Förutom jobba i stallet imorn så ska jag visa Juventus för kommer en ev. köpare på han imorn bitti. Sen ska jag rida Lorden, blir att träna på allt möjligt med han nu varje dag, inte bara ridningen så han är klar för 3-årstestet 23e maj :D Ska ev. ha lektion med Collina imorn för Jessica också :)

På lördag ska vi till västerås föresten, Jessica ska tävla. Några av mina läsare som också ska dit kanske? :)

Nu ska jag packa väskan så jag får med mig allt :P

Fina lilla Juvetusse <3


Lilla Risnini <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0