Update

Dåligt uppdaterat senaste dagarna i know men har vart i stallet och jobbat sen i fredags morse och då även sovit här.

Idag va vi nere på Kalrslund och tävlade, hoppade 90 + 90 och är väl ganska nöjd med ritterna, 2 stopp på 6an i första starten och ett pet på 5an i den andra. Men utöver dom missarna hoppade hon riktigt grym. Vår första 90 på bortaplan och utomhus dessutom så som jag jag är ganska nöjd. Stoppen va bara dumheter från hennes sida men nerslaget va ryttarmiss, släppte iväg henne tyvärr. Men bara ladda om inför Karlslundsmästerskapet den 30e nu, kommer då rida mästerskapet och sen akumulatorklassen hihi, fett kul :D

Film och bilder kommer från idag iaf såfort Maja skickat dom :)

Är nere hos Viccis <3 nu på Karlslund, orkade inte åka hem idag då de kändes onödigt när jag ska va i stallet tidigt på morgonen imorn för att följa med när Jessica och Marielle tävlar på Botkyrka :) Viccis är med också, blir mys :) Men nu ska jag sova, upp 7 imorn bitti.


Kommentarer
Postat av: aNNA

vill gärna se film =)=)

2010-05-24 @ 18:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0